نوشته شده توسط : mali

ایالت ساحلی کرالا هند

کشور هفتاد و دو ملت یعنی هندوستان ، بسیار پهناور است و دارای شهرهای مختلف است . کِرالا ایالتی در جنوب کشور هند است که خط ساحلی طولانی و زیبایی با دریای عرب دارد.مرکز آن شهر تریواندروم است.کوچی و کوزیکود از دیگر شهرهای بزرگ این ایالت هستند. زبان رایج کرالا زبان مالایالم از تبار دراویدی است.قیمت های تور هند
از مراکز تفریحی هند ، آبشار سوچیپورا ست ،  آبشار سوچیپورا هند آبشاری است که در کرالا واقع شده و ارتفاع کلی ریزشگاه آن ۲۰۰ متر (۶۶۰ فوت) است . این جاذبه دیدنی یکی از ده جاذبه برتر هند میباشد. در تورهند تابستان 95 میتوانید از این مکان زیبا استفاده نمایید. 

ایالت ساحلی کرالا هند

 

ایالت ساحلی کرالا هند

ایالت ساحلی کرالا هند

 

ایالت ساحلی کرالا هند

ایالت ساحلی کرالا هند

دریاچه اوتی هند

دریاچه اوتی در کنار شهر اوتی قرار دارد و به تنهایی یک مجموعه تفریحی ـ تجاری کامل محسوب می‌شود. در این دریاچه شما می‌توانید با اجاره کردن قایق‌های پارویی یا پدالی که قیمت یک ساعت آن حدود ۲۵۰۰ تومان می‌شود، گشتی روی دریاچه زده و لذت طبیعت استوایی را تجربه کنید.این دریاچه یکی از بهترین مناطق گردشگری هند میباشدقیمت های تور هند که در کنار این دریاچه، پارک شهر بازی کودکان، مراکز ارائه صنایع دستی و محصولات ابریشمی و همچنین قطاری که با سوار شدن به آن می‌توانید در حاشیه دریاچه حرکت کنید وجود دارد. در تورهند تابستان 95 میتوانید از این مکان زیبا دیدین فرمائید.

 دریاچه اوتی هند

 

معبد ویروپاکشا هند

معبد ویروپاکشا هند یکی از جاذبه های توریستی هند میباشد. ساخت این معبد در شهر همپی به عنوان یک معبد کوچک آغاز شده و سپس به یک مجتمع بزرگ تحت حاکمان ویجایانگارا گسترش یافت.قیمت های تور هند اعتقاد بر این است که این معبد بدون وقفه از زمانی که حرم کوچکی بود و در قرن هفتم پس از میلاد ساخته شد در حال کار است و آن را یکی از قدیمی ترین معابد هندو در هند کرده است. در تورهند تابستان 95 میتوانید ازاین مکان زیبا دیدن فرمایید. 

 معبد ویروپاکشا هند

 معبد ویروپاکشا هند

 



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری هند,دریاچه اوتی هند,معبد ویروپاکشا هند,ایالت ساحلی کرالا هند ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل کلارکس آمر جیپور هند

هتل کلارکس آمر جیپور یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جیپور یا همان  شهر صورتی  هند میباشد این هتل با داشتن معماری زیبا و ارائه خدمات  بسیار عالی از نخستین گزینه های گردشگران و توریستان تورهند تابستان 95 میباشد . باتوجه به قیمت هتل های جیپور هند  قیمت این هتل بسیار مناسب است ..امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرباز (تمام فصول) می باشد.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال تور هند خرداد 95 اشاره کرد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.ميهمانان تور هند 95 ميتوانند در فعاليت هايي نظير ميني گلف شرکت کنند.امکانات جلسه و ضیافت - خانه داری- لباسشویی - خشکشویی - صبحانه در اتاق - اتو کشی - صرافی - کرایه ماشین - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت از جمله خدمات هتل میباشد.

 

هتل کلارکس آمر جیپور

هتل کلارکس آمر جیپور

هتل یوماید بهاوان جیپور

هتل یوماید بهاوان جیپور را میتوان از هتل های ارزان هند دانست که خدمات خوبی را به مهمانان ارائه میدهد هتل یوماید بهاوان جیپور داراي 40 اتاق میباشد که همگی مجهز به سیستم تهویه مطبوع میباشند و مهمانان میتوانند در اتاق به استراحت بپردازند . اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد. درتورهند تابستان 95 هتل یوماید بهاوان جیپور میهمانان میتوانند در استخر روباز هتل ، به آبتنی بپردازند.

در باغ هتل استراحت کنيد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.هتل همچنين دوچرخه به ميهمانان اجاره ميدهد.بعد از يک روز کاري و يا گردش در شهر سري به رستوران هتل زده ؛ از غذاي خوشمزه آن ميل کنيد. اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. در تور هند خرداد 95 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

خدمات هتل: خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - اتو کشی - صرافی - فروشگاه هدایا و سوغات - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت - خدمات تهیه بلیط - کرایه اتومبیل

سایر امکانات هتل: رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - انبار بار و چمدان - فروشگاه در هتل - تهویه - بار - باغ - گرمایش - منطقه بدون سیگار

 هتل یوماید بهاوان جیپور

 هتل یوماید بهاوان جیپور

هتل یوماید بهاوان جیپور

 



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب هند,هتل کلارکس آمر جیپور هند,هتل یوماید بهاوان جیپور ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

یکی دیگر از رستوران های معروف هند رستوران Dum Pukht دهلی است که از نقوش زیبایی بر روی دیوارهای آن استفاده شده که حاکی از اصالت و فرهنگ هندوستان است.کیفیت و طعم غذاهای مدرن و اصیل این رستوران حرف اول را در موفقیت این رستوران می زند. در کنار این موفقیت این که سر آشپز این رستوران Dum ki khumb، raan-e- از تبار بهترین آشپزهای درباری است موفقیت این رستوران را چند برابر کرده است و باعث شده جذب مشتری این رستوران روز به روز بیشتر شود. غذا هایی که هر روز توسط مشتریان این رستوران سرو می شود عبارتند از : Avadh, kakori kabab و dumpukht. پیشنهاد می‌کنیم در سفر خود به هند با تور هند تست غذاهای تند و به یاد ماندنی این رستوران زیبا را از دست ندهید.

رستوران Dum Pukht دهلی

این رستوران از رستوران‌ هایی است که بصورت خانوادگی تأسیس و اداره می‌ شود و در آن غذا های هند شمالی سرو می‌شود. البته علاوه بر غذا های اصیل هندی می‌ توان غذا های متنوع دیگری را در این رستوران میل کنید. برای مثال جوجه کره‌ای و کاری آن بسیار لذیذ است و پیشنهاد می‌کنیم حتما این غذا را امتحان کنید. در کنار غذا های این رستوران حتما پیاز و ترشی نسبتاً تندی نیز سرو می‌شود که آغشته به عطر و طعم زیره سبز است در کنار غذایتان حتما این پیاز و ترشی را امتحان کنید که بی شک یکی از طرفداران این ترشی خواهید شد.همچنین در منوی این رستوران نوعی برنج به نام plain pulao است که یکی از برنج های پر طرفدار در هند است. در سفر خود به هند با تور هند تعطیلات خرداد 95 حتما سری به این رستوران بزنید و برنج plain pulao و پیاز و ترشی این رستوران را حتما امتحان کنید.

رستوران Moti Mahal Delux دهلی



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های هند,رستوران های شیک هند,رستوران های معروف هند,رستوران های هند ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

کشور هفتاد و دو ملت یعنی هندوستان ، بسیار پهناور است و دارای شهرهای مختلف است . کِرالا ایالتی در جنوب کشورهند است که خط ساحلی طولانی و زیبایی با دریای عرب دارد.مرکز آن شهر تریواندروم است.کوچی و کوزیکود از دیگر شهرهای بزرگ این ایالت هستند. زبان رایج کرالا زبان مالایالم از تبار دراویدی است.
از مراکز تفریحی هند ، آبشار سوچیپورا ست ،  آبشار سوچیپورا هند آبشاری است که در کرالا واقع شده و ارتفاع کلی ریزشگاه آن ۲۰۰ متر (۶۶۰ فوت) است . این جاذبه دیدنی یکی از ده جاذبه برتر هند میباشد. در تور هند تعطیلات اردیبهشت 95 میتوانید از این مکان زیبا استفاده نمایید. 

ایالت ساحلی کرالا هند

 

ایالت ساحلی کرالا هند

ایالت ساحلی کرالا هند

 

ایالت ساحلی کرالا هند

ایالت ساحلی کرالا هند

ایالت ساحلی کرالا هند

ساحل گوا وسيع ترين ساحل و مركز تفريحي كشور هند است. گوا سواحلي طولاني فوق العاده زيبا با آفتابي درخشان دارد.ساحل پالولم یکی از سواحل مشهور و از دیدنیهای گوا هند به شمار میرود.در تمام ساحل اين منطقه انواع تفريحات آبي مانند قايق سواري ، شنا، ماهيگيري و ... ارائه مي شود.در تور هند از میتوانید بهترین لحظات را سپری کنید. این ساحل برای آفتاب گرفتن، پیاده روی مناسب میباشد. میتوانید از پلاژ هایی که برای استراحت وجود دارد، استفاده نمایید.درختان نارگيل بسيار زيبايي در سراسر طول ساحل پالولم وجود دارد که بر زیبایی این ساحل افزوده. این ساحل در قسمت جنوبی گوا قرار گرفته است و یکی از برترین دیدنیهای هندوستان و جاذبه های گردشگری گواست.مسافران تور هند میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایند.

 

ساحل پالولم هند

ساحل پالولم هند

ساحل پالولم هند



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی هند,مناطق دیدنی هند,جاذبه های گردشگری هند,دیدنی های هند ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali
 

هتل لالیت نیو دهلی در قلب کسب و کار و منطقه تجاری هند قد بلند ایستاده است. یکی از بهترین, شیک ترین, زیبا ترین, معروف ترین هتل های هند (دهلی نو) است. موقعیت این هتل طوری است که فاصله چندانی با ادارات دولتی, مراکز فرهنگی و نمایشگاه های بین المللی ندارد. دور تا دور این هتل توسط مراکز خرید مجلل و لوکس, بناهای تاریخی, کافه ها و رستوران ها و بازار های زیبا احاطه شده است. این هتل ارائه دهنده سرمایه گذاری پر جنب و جوشی در هند (دهلی نو) است.

امکانات هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DEHLI):

هفت غذا هوری متمایز و جدا از هم, حمام آفتاب, اسپا, استخر سر پوشیده, استخر سر باز, امکانات سرمایشی و گرمایشی, وجود یخچال, تلویزیون, امکانات بی نظیر و لوکس در اتاق ها, خدمت رسانی منظم کارکنان, وای فای رایگان.

در میان شلوغی و سر و صدای هند و دهلی نو این هتل مرکز آرامش و استراحت برای تمامی افراد و مسافران تور هند می باشد. این هتل به دلیل تمام امکانات و 5 ستاره بودن و موقعیت مناسبش مورد توجه بیش تر شرکت های مسافرتی تور هند می باشد. مسافران تور هند اردیبهشت 95 می توانند از اقامت در این هتل لوکس لذت ببرند وسفر خوشی را سپری کنند.

هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

 هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

اتاق های هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

اتاق های هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

رستوران های هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

رستوران های هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

اتاق کنفرانس هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

اتاق کنفرانس هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

باشگاه ورزشی هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

باشگاه ورزشی هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

این هتل یکی از هتل های 5 ستاره هند می باشد و همچنین یک جاذبه گردشگری که در قلب هند واقع شده است. این هتل ترکیب بسیار چشم گیر و زیبایی از فن آوری مدرن و معماری تاریخی هند است. هتل دوسیت دوارانا با ارائه لوکس ترین اتاق ها و بهترین محل برای اقامت در لیست ده رستوران 5 ستاره هند قرار گرفته است. نمای بیرونی ساختمان و همچنین دیزاین اتاق ها زیبایی چشم گیری دارد.

در هتل شما شاهد بهترین خدمات اجرایی از طرف پرسنل هتل می باشید. به همین دلیل است که این هتل مورد توجه بیش تر شرکت های مسافر بری برای اقامت مسافران تور هند می باشد. در نزدیکی این هتل یک معبد نیز وجود دارد که برای مراسم های مذهبی مسافران در نظر گرفته شده است. مسافران تور هند خرداد 95 می توانند با اقامت در این هتل سفر هود را خاطره ساز کنند.

امکانات هتل دوسیت دوارانا نیو دهلی (Dusit Devarana New Delhi):

رستوران 5 ستاره همراه با منو و سلف سرویس, استخر سر پوشیده, استخر سر باز, حمام آفتاب,اسپا, ارائه خدمات درمان, غرفه یوگا, مرکز تناسب اندام, امکان کنترل دما در تمام مکان های هتل, وسایل گرمایشی و سرمایشی, وجود تلویزیون, یخچال, حمام, کنتر دمای اتاق ها,وای فای رایگان.

هتل دوسیت دوارانا نیو دهلی (Dusit Devarana New Delhi)

 هتل دوسیت دوارانا نیو دهلی (Dusit Devarana New Delhi)

اتاق هتل دوسیت دوارانا نیو دهلی (Dusit Devarana New Delhi)

اتاق هتل دوسیت دوارانا نیو دهلی (Dusit Devarana New Delhi)

استخر سرپوشیده و حمتم آفتاب هتل دوسیت دوارانا نیو دهلی (Dusit Devarana New Delhi)

استخر سرپوشیده و حمام آفتاب هتل دوسیت دوارانا نیو دهلی (Dusit Devarana New Delhi)



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های لوکس هند,بهترین هتل های هند,هتل های شیک هند,هتل های معروف هند ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد